Min Volontärresa

följ med mig på min resa i Thailand.

Sjung om studentens lyckliga dar!!!

Publicerad 2013-06-05 22:33:40 i Allmänt,

Idag har vi skickat ut 49 st nybakade studenter. Det var elfte klassen för mig och det känns som vanligt lite sorgligt.
Det blev många kramar och en och annan liten tår.....
Fick även en fin present att ta med mig till Thailand.!! (Tack Johanna! du är bara så fiiin)
 
Imorgon är det alltså dax för mig att göra den där resan som man egentligen kanske gör under sin gymnasietid eller direkt efter studenten. Men bättre sent än aldrig :)
Min väska är så gott som färdigpackad, bara några saker till som ska med.
Har myst lite extra med Hannes som jag nu inte kommer träffa på en månad. Han är fortfarande lite sur för jag ska va borta så länge, men det går säkert över.
Nästa gång jag loggar in så har jag landat i Bangkok efter 10 timmar i luften, där ska jag stanna i två nätter och acklimatisera mig. Jag bara älskar den staden:)
 
 
  
 
                                                            
    
                        Fina studenter på flaket                                 Presenten så jag kan lukta gott i värmen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela