Min Volontärresa

följ med mig på min resa i Thailand.

Rörd och Tacksam

Publicerad 2013-06-04 23:02:34 i Allmänt,

 

Har varit full rulle förra veckan både på jobbet och hemma och jag har tyvärr inte hunnit med en uppdatering.

Imorgon börjar  dom där lite jobbiga avskeden... Först ska jag säga hejdå till alla fina studenter på skolan,  får preppa mig med ett gäng näsdukar....sen hem och ta hand om dom små kära liven hemma. Ska försöka att inte bli alltför blödig. En månad är ju faktiskt rättså lång tid och jag kommer sakna dom så. Hoppas dom kommer sakna mig med :)

 

Får nog även ta en titt på min packning. Har insett att jag har på tok för mycket saker med och då är det nästan bara saker som ska med till barnhemmet

Vill passa på att tacka ALLA som lämnat alla möjliga generösa bidrag som jag ska ha med mig.

 

Personal och elever på Mega Musik Gymnasieskola.

Restaurang Vegeriet för kaffepengarna.

Victoria Soap för det otroligt fina tvålarna.

Min fd bästa granne Mia med familj för alla tandborstar.

Tandvårdshuset i Bjuv som efter att ha läst artikeln i Helsingborgs Dagblad skänkt 100 tandborstar och en låda med tandkräm.

Louise på Everfresh, Helsingborg för insamlingen som hon gjort bland sina kollegor.

Jag är oerhört rörd och tacksam för allt ni ställt upp med. TACK!!

 

                                  

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2013-06-05 17:47:16

Det var det minsta jag kunde göra Mia, jag är så imponerad av dig som ger dig ut på detta äventyr, det kommer att ge dig så mycket och jag är helt övertygad om att barnen kommer att få en fantastisk månad tillsammans med dig. Var rädd om dig. Kram Louise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela