Min Volontärresa

följ med mig på min resa i Thailand.

Bangkok

Publicerad 2013-06-08 15:36:15 i Allmänt,

Landade igår morse i ett 35 gradig Bangkok. Lagom jetlaggad så sov jag nästan hela förmiddagen. Tyvärr blev det ju så  att jag inte kunde sova på natten istället.......
 
Vaknade idag 9.20, så länge har jag nog inte sovit det senaste 3 åren. Fick snabbt hoppa i mina kläder för att gå ner och äta lite frukost. Efter frukosten gick jag upp på mitt rum igen och bara slappade lite. Det var längesen jag  hade helt tyst omkring mig. Ja, jag njuter nog lite men börjar känna lite sällskapssjuk så det är väl tur att jag åker vidare imorgon.
 
Har även passat på att Skypa lite med Hannes och Conny. Tyvärr bröts samtalet med Hannes alldeles för snabbt. Men han mådde bra och skulle åka till Helsingör med sin pappa :)
 
Tänkte jag skulle ge mig ut på lite nya äventyr och prova ett nytt shoppingcenter för att köpa det sista som jag ska med mig. Tog en taxi till Platinum shoppingmall. Där kryllade av thaiare och det var väl som thailands ullared. Hittade inte det jag skulle ha så jag vandrade vidare till Skytrain för att åka till MBK. 
 
När jag kom till MBK var klockan närmre 15 och jag kände att jag var lite hungrig. På MBK kryllar det av amerikanska matkedjor. Jag valde min favorit Fuji. Japansk teppanyaki :). 
 
På väg hem från varuhuset köpte jag 100 blyertspennor och 10 pennvässare som säkert kommer väl till pass.
 
Min kväll har jag spenderat nere på massagen. Fick en underbar fotmassage :) Har även passat på att tvätta lite kläder.... Nu blir det handtvätt i 1 månad.
 
Nu ska jag se om man kan kolla SVT-play, måste ju se när prinsessan Madeleine säger JA. 
 
                 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela