Min Volontärresa

följ med mig på min resa i Thailand.

Hej och Välkommen!

Publicerad 2013-05-27 20:55:52 i Allmänt,

Hej och Välkommen till min blogg!
 
I denna blogg kommer jag skriva hur det är att arbeta som volontär i Thailand.
Att arbeta som volontär har alltid intresserat mig men det har hela tiden kommit annat emellan men nu kände jag att jag verkligen måste göra detta annars skjuter jag bara på det ytterligare 10 år.
 
Att jag valde just Thailand är väl inte så konstigt eftersom jag för 37 år sedan föddes i landet men adopterades bort som väldigt liten bebis. Dom senaste 22 åren så har jag varit en trogen Thailandresenär och försöker komma iväg minst 1 gång om året.
Denna gången blir det dock inga lyxhotell och vita sandstränder.....utan istället blir det en våningssäng, myggnät, kalldusch och fläkt.
Men säkert en massa fina underbara minnen som jag tar med mig tillbaka och det kommer säkert bli svårt att lämna barnen och åka hem.
 
Just nu är det miljoner tankar som virvlar i huvudet och resfebern börjar smyga sig på så nu säger jag God Natt och återkommer imorgon.  
 
 

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2013-05-27 21:29:48

Spännande att få följa din blogg och din resa! Lycka till, kram Irene

Postat av: Irma

Publicerad 2013-06-03 09:17:39

Hej Mia!
Tack för en intressant artikel i HD. Ska bli spännande att följa ditt arbete som volontär.
Hälsning Irma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela